Najczęściej zadawane pytania

1. Realizacja zamówienia

  1. Jak zmodyfikować zamówienie?
  2. Jak anulować zamówienie?
  3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

2. Dostawa

  1. Gdzie można śledzić przesyłkę?
  2. Ile czasu przesyłka oczekuje w paczkomacie?
  3. Jak można odebrać przesyłkę w kiosku RUCHu?
  4. Co jeśli kurier pocztowy nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
  5. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

3. Płatności

  1. Jakie są dostępne metody płatności?
  2. Ile jest czasu na opłacenie zamówienia?
  3. Na jakie konto zapłacić w euro?

4. Produkty

  1. Jak sprawdzić czy produkt jest dostępny?
  2. Jak wyszukać produkt?

5. Zwroty i wymiany

  1. W jaki sposób dokonać zwrotu?
  2. W jaki sposób dokonać wymiany?
  3. Na jaki adres odesłać paczkę?
  4. Czy zwrot może zostać odrzucony?

6. Rabaty

  1. Co jeśli kod rabatowy nie działa?
  2. Jak uzyskać kod rabatowy?

Realizacja zamówienia:
Zamówienie realizowane jest w ciągu 24h od zweryfikowania płatności, produkty są wysyłane tego samego dnia. Klient przed wysyłką towaru może modyfikować (dodawać, usuwać produkty) zamówienie poprzez kontakt z obsługą klienta, czekamy na wszelkie pytania i staramy się pomóc w każdej sytuacji.
Sytuacja z anuluacją zamówienia wygląda w ten sam sposób.



Dostawa:Jak śledzić przesyłkę? 
Przesyłka może być śledzona na stronach przewoźników.



Czas oczekiwania
przesyłki w paczkomacie InPost to 72h, informacja o zamieszczeniu przesyłki przez przewoźnika jest wysyłana SMS-em.
Czas oczekiwania przesyłki w kiosku RUCHu to 5 dni kalendarzowych, informacja o dostarczeniu przesyłki do kiosku również jest wysyłana SMS-em



Co jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Dostawca podejmuje trzy próby dostarczenia przesyłki, informując wcześniej o czasie przybycia. Jeżeli paczka nie zostanie odebrana powróci do naszego sklepu.



Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Tak, przesyłka może być wysłana kurierem, cennik wysyłki zagranicznej dostępny jest na stronie.



Metody płatności:
na sklepie UNITED4 dostępne są poniższe metody płatności:a) Płatność internetowa Dotpayb) Płatność przelewem zwykłym na podane konto bankowe:F.H.Polexos. Górali 24/3, 31-961 KrakówBZWBK Oddział CentralnyIBAN: PL 45 1090 2590 0000 0001 3186 9135 -W tytule płatności należy podać niezbędne dane do realizacji zamówienia: imię, nazwisko, oraz numer zamówienia-c) Płatność przy odbiorze kurierowi.



Ile jest czasu na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia 5 dni, w przypadku braku płatności w tym terminie zostanie nawiązany kontakt telefoniczny lub e - mailowy, w celu przypomnienia lub rozwiązania potencjalnych problemów.



Zapłata w euro:
każda zapłata w innej walucie niż PLN musi być wcześniej uzgodniona z obsługą klienta - e-mail: 4@united4.pl, tel: +48 (12) 656-41-03.



Jak sprawdzić czy produkt jest dostępny?
Produkty na sklepie są stale wymieniane i mogą zdarzyć się błędy, produkty już niedostępne, za które bardzo przepraszamy, w celu pewnej weryfikacji dostępności produktów można skorzystać z obsługi klienta, do czego zachęcamy.
Produkty można wyszukać za pomocą modułu wyszukującego, wpisując jego nazwę, numer lub nazwę kolekcji



Zwroty i wymiany:Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od daty przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie niezmienionym, zgodnie z regulaminem sklepu. Zaleca się dołączyć do przesyłki paragon lub podać numer faktury. Zwrotu wpłaty dokonujemy przelewem bankowym w ciągu ok 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.



Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.



Sposób dokonania zwrotu:
1. Wypełnij formularz dotyczący zwracanych produktów
2. Produkty w stanie nienaruszonym i nieużywanym włóż do kartonu przeznaczonego do wysyłki.
3. Do przesyłki dołącz paragon i wypełniony formularz4.



Wyślij paczkę na adres: ul. Szczygła 29, Kraków 30-716.
5. Zwrot pieniędzy otrzymasz w czasie 5-7 dni od dostarczenia do nas przesyłki.



Zwrot może zostać odrzucony w przypadku kiedy produkty zostały wysłane po terminie 14 dni lub kiedy mają ślady użytkowania.



Kody rabatowe: Kody rabatowe są dostępne na sklepie internetowym, wysyłane w newsletterze, z którego można uzyskać też inne informacje odnośnie zbliżających się promocji.